A 2021. április 7-én éjjel a Magyar Közlöny 60. számában megjelent a védelmi intézkedések meghosszabbításáról szóló 166/2021. (IV.7.) Korm. rendelet és az Emberi Erőforrások Minisztériuma tájékoztatója alapján a levéltár szolgáltatásai személyes jelenléttel 2021. április 19-étől (hétfő) vehetők igénybe. Kérjük, hogy kéréseiket és foglalásaikat ettől az időponttól érvényesítsék.
A kutatási kérések előkészítési ideje a szokásos 3 napnál hosszabb is lehet. Az előkészített kérésekről munkatársunk értesítést küld a kutatónak, aki ezután foglalhat időpontot a Reservio rendszerben.
Felhívjuk figyelmüket, hogy csak azokat a kutatókat tudjuk fogadni a kutatóteremben, akik az ott hozzáférhető digitális tartalmakat kutatják, vagy rendelkeznek előkészített iratanyaggal. Jóváhagyott időpont foglalás mindkét esetben szükséges!
A kutatótermi bejelentkezéshez szükséges online hely-és időpontfoglaló rendszerünk itt érhető el: Időpontfoglalás – Kutató. Ez a link kizárólag időpontfoglalásra szolgál. A beiratkozás és a kérésleadás változatlanul az Elektronikus Levéltári Portálon keresztül vagy személyesen lehetséges.
Ha segítségre van szüksége levéltárunk interneten elérhető anyagaiban és adatbázisaiban történő kutatáshoz, keresse a „Hívd a levéltárost!’ telefonos szolgáltatásunkat.
Az ügyfélszolgálatunkon 2021. április 19-étől személyesen is fogadjuk ügyfeleinket!
Kérelmeket továbbra is beküldhetnek elektronikus vagy postai úton is, valamint ügyfélkapun (az Általános célú elektronikus kéreleműrlap szolgáltatás – e-Papír – segítségével), illetve hivatali kapun, továbbá az Elektronikus Levéltári Portálon keresztül.
E-mail címünk: bfl@bparchiv.hu
Postafiókcímünk: 1554 Budapest, Pf. 41.
Telefonszámunk: (+36) 1 298-7501 / 7502
Kérjük, figyeljék honlapunkat, illetve Facebook-oldalunkat, változás esetén azonnal tájékoztatjuk Önöket.
Megértésüket köszönjük!
Budapest Főváros Levéltára